torsdag 31 december 2015

Bonne année!

Nu är det äntligen slut på det här året. För mig var 2015 det mest olycksdrabbade året i hela mitt liv. Och det senaste missödet som har hänt mig under hösten var så surrealistiskt som om det tagits ur en av Luis Buñuels filmer eller Kafkas romaner. Tyvärr fortsätter det även en del in på nästa år, men nu ska jag tänka på att annat gott.
Nu ska vi fira Ny År i vårt franska hem med ostron, hummer och champagne. 
Gott Nytt År och Bonne année!
Bilden är tagen av våra bekanta

3 kommentarer:

  1. Vi får ta nya tag och komma igen under 2016. Det gäller oss också.
    Hur är det att vara nere i januari? Är det rått och fuktigt i huset och hur går man klädd utomhus normalt? Vi har själva ingen erfarenhet.

    SvaraRadera
  2. hej, jag har skrivit ett nytt inlägg med svar på dina frågor, hoppas att det är till hjälp

    SvaraRadera