onsdag 16 oktober 2013

Hem till byn

Denna gången tog vi inte med oss vår lilla dator utan trodde att iPaden skulle räcka. För det första, glömde jag en överförare från min kamera till iPaden, för det andra kunde vi inte koppla iPaden till Internet. Den vägrade, helt enkelt. Så mina inlägg från vår resa till Marseillan publicerar jag i efterhand.

Det var nästan sommarvärme när vi kom till Marseillan. Så klart var det lite varmare i spanska Girona, temperaturen gick ner från 22 på spanska sidan till 18 grader när vi kom till vår by. På väg till huset stannade vi vid HyperU i Agde och handlade mat. Färsk forell för 1,2 euro per styck, det blev en fin middag. I huset var inne temperaturen exakt som ute, så lite kallt för min smak. Men det var otroligt skönt att sitta ute på terrassen och äta middag, halv åtta på kvällen.
Bilden tagen tidigare på dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar